Πραγματικά, πόσες φορές έτυχε να βρίσκεστε έξω στον δρόμο ως πεζός και να παρατηρήσετε πως οι περισσότεροι έφηβοι γύρω σας είναι κολλημένοι πάνω από το τηλέφωνό τους, στέλντονας SMS ή βλέποντας τα μηνύματα τους στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα; Πολλές, καθώς είναι κάτι το συνηθισμένο για την εποχή μας και σύμφωνα με τελευταία έκθεση της Nielsen, το φαινόμενο αυτό αυξάνεται σημαντικά κάθε μήνα και σχετίζεται με άτομα κυρίως της εφηβικής ηλικίας, περισσότερο από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα.
Η Nielsen, μια από τις πιο γνωστές εταιρίες που ασχολείται με την έρευνα και αναλύει τη συμπεριφορά των καταναλωτών, θέλησε να εξετάσει το τρίτο τρίμηνο του 2011 και να το συγκρίνει με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, για να διαπιστωθεί εάν έχει σημειωθεί τόσο σημαντική αύξηση στο όλο θέμα. Σύμφωνα με τα πορίσματα της έρευνας αυτής, διαπιστώθηκε ότι τα νέα παιδιά από ηλικία 13 έως 17 χρονών, αύξησαν κατά 256% τη διακίνηση δεδομένων ανά μήνα (από 91MB έφτασαν τα 321MB).
Ραγδαία αύξηση για την παρούσα ηλιακή ομάδα, αλλά η μεγαλύτερη κανανάλωση δεδομένων γίνεται από άτομα ηλικίας 25-34 χρονών, με 578MB μηνιαίως. Η συγκεκριμένη εταιρία κάνει ένα βήμα παραπέρα και υποστηρίζει πως τα μηνύματα τύπου SMS, είναι κάτι που προτιμούν ιδιαίτερα οι έφηβοι, καθώς ένα παιδί ηλικίας 13-17 ετών, μπορεί να στείλει κατά μέσο όρο μέχρι και 3.417 μηνύματα μέσα σε χρονικό διάστημα ενός μήνα, κάτι που μεταφράζεται σε 7 SMS την ώρα.
Επίσης, ένα ακόμη τελικό συμπέρασμα που προέκυψε, είναι πως οι έφηβοι προτιμούν το SMS περισσότερο από τις φωνητικές κλήσεις, κάτι εντελώς το αντίθετο από τους ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας. Σε ερώτηση προς τους εφήβους γιατί δείχνουν μια ιδιαίτερη προτίμηση στα SMS έναντι των κλήσεων, το 22% απάντησε πως το κείμενο προσφέρει ταχύτητα, το 21% ισχυρίστηκε ότι είναι κάτι το πιο εύκολο το γραπτό μήνυμα και τέλος το 18% το βρίσκει πιο διασκεδαστικό το να επικοινωνεί κανείς μέσω κειμένων.
ΠΗΓΗ: MYPHONE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου