Το κρίσιμο ζήτημα των σχέσεων μεταξύ των δύο φύλων σε περίοδο οικονομικής κρίσης, στη σύγχρονη Αθήνα διαπραγματεύεται η πρώτη ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, η οποία έκανε πρεμιέρα σήμερα στις ελληνικές αίθουσες.
Το «Αν…» είναι μία ερωτική
ιστορία με φόντο την Αθήνα του σήμερα και με κεντρικά θέματα τον έρωτα και τη
μοναξιά, που παραμένουν στην εποχή μας δύο από τα σημαντικότερα κεφάλαια στη
ζωή κάθε ανθρώπου.
Ένα παραμύθι για τις σχέσεις, με κεντρικούς
ήρωες δύο νέους ανθρώπους , το Δημήτρη και την Χριστίνα και με αφηγητές σε αυτό
το παραμύθι δύο από τους πιο αγαπημένους ήρωες μίας παλαιότερης εποχής. Τον
Αντωνάκη και την Ελενίτσα Κοκοβίκου.
Ένας δυνατός έρωτας, που παλεύουν ο καθένας με
τον τρόπο του να τον κρατήσουν σε μία εποχή, όπου όλα γύρω τους αλλάζουν. Θα
επιβιώσει; Μία ερωτική ιστορία σε μια από τις πιο διαχρονικές και όμορφες
περιοχές της Αθήνας, την Πλάκα.
Ο Αντωνάκης και η Ελενίτσα, οι ήρωες της
ταινίας «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» του Γιώργου Τζαβέλλα είναι 45 χρόνια
μετά ακόμα μαζί, ακόμα ερωτευμένοι και πιο επίκαιροι από ποτέ. Γίνονται για
χάρη της ιστορίας μας οι δύο κεντρικοί αφηγητές και λειτουργούν σαν γέφυρα ανάμεσα
στη γενιά του τότε και του σήμερα. Η μία γενιά δίνει τη σκυτάλη στην επόμενη,
σε μία εποχή που όλα μοιάζουν βιαίως να επιστρέφουν στο τότε.
Μία ερωτική ιστορία με
εμπόδια κι ανατροπές, που προκαλούνται όχι από τρίτους αλλά από την ίδια τη
ζωή.
Η κριτική
Το "Αν.." μπορεί να έχει περίπλοκο σενάριο, το οποίο υπογράφει επίσης ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, αλλά σε ενθουσιάζει κάποιες στιγμές με την κρίση, που περνάει το ζευγάρι της ιστορίας σε περίοδο οικονομικής ανέχειας, αλλά και με τους απολαυστικούς διαλόγους που συνοδεύουν τη δύσκολη καθημερινότητα του ανδρόγυνου. Εξαιρετική και πανέμορφη στο ρόλο της Χριστίνας η Μαρίνα Καλογήρου, ενώ τους υπόλοιπους ρόλους ερμηνεύουν εκτός των άλλων ο Γιώργος Κωνσταντίνου, η Μάρω Κοντού και η Θέμις Μπαζάκα. Κυρίως οι εκπρόσωποι του ανδρικού φύλου θα αποζημιωθούν από τη σαγηνευτική ομορφιά της νεαρής ηθοποιού, που καταπλήσσει το κοινό και με τη μοναδική ερμηνεία της.
Επιμέλεια: Μ. Βέλλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου