Επικοινωνήστε με το SPOTAKI, αποστολή δελτίων τύπου, δράσεων και παρουσιάσεων, 
στο E-mail: spotakigr@gmail.com

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Το spotaki άναψε: Η Rihanna πραγματοποιεί μια υπόσχεση στη γιαγιά της

Η γενναιόδωρη Rihanna πραγματοποιεί επιτέλους μια υπόσχεση που είχε δώσει στη γιαγιά της πριν από δέκα χρόνια, όταν ακόμα ήταν μικρό κοριτσάκι... Ήθελε να της αγοράσει ένα δαχτυλίδι. Η τραγουδίστρια εξηγεί ότι, όταν ήταν μικρή, ήθελε να αγοράσει στη γιαγιά της ένα πολύτιμο δαχτυλίδι. Αλλά όταν πήγε σε ένα κοσμηματοπωλείο στην πατρίδα της, στο νησί Barbados, συνειδητοποίησε ότι δεν είχε αρκετά χρήματα. Παρόλα αυτά φαίνεται πως κράτησε το λόγο της και πήρε τελικά το πολύτιμο δώρο. Την επισκέφτηκε στο σπίτι και της είπε: "Γιαγιά μου, έχω για σένα ένα δώρο. Θυμάσαι που, όταν ήμουν μικρό κορίτσι, μου έλεγες συνέχεια ότι θέλεις ένα ολοδικό μου δαχτυλίδι… Πρέπει να ήμουν 9 ετών. Πήγα τότε σε ένα μαγαζί και ρώτησα. Θυμάμαι ο πωλητής να μου λέει ότι κόστιζε $1,020".
"Αναρωτήθηκα πόσων ημερών χαρτζιλίκι θα πρέπει να στερηθώ από το σχολείο και υπολόγισα ότι μέχρι να φτάσω 12 χρονών θα είχα μαζέψει τα λεφτά για να το πάρω", λέει η Rihanna. Πέρασαν πολλά χρόνια αλλά τώρα η εγγονή έδωσε στη γιαγιά της ένα πανέμορφο δαχτυλίδι Cartier… Για την ακρίβεια, της πήρε ένα ολόιδιο με το δικό της!

ΠΗΓΗ: NOOZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου